نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
874
-
الف
+

«حسام خلیل نژاد» بازیگر سریال «حورا» را بیشتر بشناسید

در این گزارش با بازیگر نقش «امیر کیهان» در سریال «حورا» آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم2، «حسام خلیل نژاد» بازیگر نقش «امیر کیهان» در سریال در حال نشر «حورا» متولد 10 ثور(اردیبهشت) سال 1364 خورشیدی در سمنان می باشد.

وی دارای مدرک ماستر رشته حقوق قضایی می باشد.

خلیل نژاد برای اولین بار با بازی در چند سکانس کوتاه در نقش «پیک مخصوص توابین» سریال «مختار نامه» در سال 1389خورشیدی وارد قاب تلویزیون گردید.

حسام خلیل نژاد در سریال مختارنامه

این هنرمند جوان ایرانی در سریال های چون «پادری»، «سر دلبران»، «پردیس»، «وضعیت زرد»، «صفر بیست و یک» و «عالیجناب» هنر نمایی کرده است.

حسام خلیل نژاد

حسام خلیل نژاد در سریال پادری

وی در آثاری همچون فلم هایی «قسم»، «چهار راه استانبول»، «زمین خاکی (سبزدشت پایین)»، «آسمان بی ستاره» نیز نقش آفرینی نموده است.

گفتنی است که حسام خلیل نژاد علاوه بر بازیگری تجربه دستیاری کارگردان در سریال هایی چون «شاهگوش»، «تنهایی لیلا»، «جاده قدیم» را دارد.

حسام خلیل نژاد

خلیل نژاد در سریال در حال نشر «حورا» نقش «امیر کیهان» را بازی کرده است.

حسام خلیل نژاد

سریال «حورا» به تهیه کنندگی «جواد فرحانی» محصول سال 1400 خورشیدی می باشد.

این سریال به نویسندگی  «مهشید ابراهیمیان» در ژانر خانوادگی ساخته شده است و داستان آن درباره چالش های یک خواهر و برادر است که فرزندانشان بزرگ شده اند.

«فاطمه گودرزی»، «ایرج نوذری»، «گیتی معینی»، «مهروز ناصر شریف»، «عرفان ابراهیمی»، «مرجان قمری»، «ندا عقیقی»، «فرزاد حاتمیان»، «عاطفه سمرقندی»، «ندا عباسی»، «نوشین حسن زاده» و «ضحی منفرد» از دیگر بازیگران این سریال می باشند.

بر اساس سریال «حورا» با نقش آفرینی «حسام خلیل نژاد» هر روز ساعت ساعت 18:00 به وقت تهران، 19:00 به وقت کابل و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

سمیه غفوری زاده

 

نظر شما
ارسال نظر